Buyer Persona Gids voor B2B Marketeers

B2B-marketing evolueert voortdurend om trends rondom technologie en consumentenvoorkeuren bij te houden. Omdat de meeste consumenten hun ‘klantreis’ online beginnen, is de grootste uitdaging van de moderne marketeer om zichtbaar te zijn met onderscheidende content; content die aansluit bij de doelgroep. Én om deze reden …

Buyer Persona Gids voor B2B Marketeers Lees verder »

Aan de slag met agile marketing?

Agile Marketing We willen allemaal graag ‘agile worden’. Alleen betekent dit wel iets meer dan een dagelijkse ‘standup’ en vooral heel veel post-its plakken. Ook marketing kun je op een agile manier aanvliegen. Sterker nog, juist marketing moet je op een agile manier aanvliegen als …

Aan de slag met agile marketing? Lees verder »

Het pad naar Duurzaam Digitaal Leiderschap

Steeds meer organisaties worstelen met de digitaliserende wereld. We zijn opeens genoodzaakt om ‘wendbaar’ te worden en ons sneller aan te passen aan veranderende omstandigheden. Digitale transformatie en digitale groeistrategie staat hoog op menig agenda. Alleen ontbreekt door de hoge complexiteit vaak inzicht in de …

Het pad naar Duurzaam Digitaal Leiderschap Lees verder »

Gerichte content met het See-Think-Do-Care model

Bezoekers zijn niet meteen ‘ready to buy’ Ken je dat? Je stopt veel geld in online advertenties, je bent overal zichtbaar én toch trek je weinig klanten aan. Eén geruststelling; je ben niet de enige. Dagelijks gaat er heel veel geld verloren in advertenties die …

Gerichte content met het See-Think-Do-Care model Lees verder »

De winnende strategie van Coolblue

“Aan tevreden klanten heb je niks” Ik weet nog goed dat ik Pieter Zwart (oprichter en CEO van Coolblue) zag spreken op de webwinkel vakdagen 2017 in Utrecht. Dat de strategie van Coolblue ‘customer first’ is dat wist ik. Wat ik echter nog niet wist …

De winnende strategie van Coolblue Lees verder »

SEO zoekmachine optimalisatie

Tips om hoger in Google te komen Zoekmachine optimalisatie, beter bekend als SEO, is een veel besproken term dezer tijd. Terecht, want het is een gratis manier om veel klanten mee te werven. Daarnaast klikt 70% van de Google gebruikers op de organische (niet betaalde) …

SEO zoekmachine optimalisatie Lees verder »

Website gericht op resultaat

Kenmerken van een website gericht op resultaat Je hebt het vast al een paar keer voorbij zien komen: Online Marketing Held maakt websites gericht op resultaat. In deze blog vertel ik je wat de kenmerken zijn van een website gericht op resultaat. Alle kenmerken zijn …

Website gericht op resultaat Lees verder »

Relationship with OMH

Sustainable Wij gaan voor een duurzame relatie met onze klanten. Dit doen wij allereerst omdat we het ontzettend gaaf vinden om de ontwikkelingen van onze klanten te volgen. Daarnaast is het een stuk effectiever om langer met elkaar in zee te gaan. Zodra de doelen …

Relationship with OMH Lees verder »

Cookie-instellingen

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen
Scroll naar top
Smiley

Welkom terug! Als we je ergens mee kunnen helpen.. Wij staan voor je klaar.

Smiley

Welkom terug! Als we je ergens mee kunnen helpen.. Wij staan voor je klaar.

Meld je aan voor kennis, nieuws en tips #B2B marketing

Spam? No worries. Daar houden wij ook niet van.