Leadgeneratie Eindhoven

Leadgeneratie is het verkrijgen van de gegevens van een potentiële klant die geïnteresseerd is een bepaalde dienst. Een blijvende stroom aan leads kan gerealiseerd worden met een goed uitgedachte funnel, de juiste online kanalen en relevante content. Vanuit ons kantoor in Eindhoven helpen wij onze klanten dagelijks aan nieuwe kwalitatieve leads. Ben jij de volgende?

Leadgeneratie in Eindhoven | Zo pakken wij dat aan

Afhankelijk van waar jouw doelgroep zich bevindt, zetten we online campagnes in voor leadgeneratie. Je kan hierbij denken aan SEA, Facebook en LinkedIn campagnes. In overleg met jou maken we een pakkende ‘weggever’ die jij aan kan bieden in ruil voor een e-mailadres en/of telefoonnummer. Wij zorgen ervoor dat deze weggever wordt getoond aan specifiek jouw doelgroep. Ook bouwen wij de landingspagina voor de desbetreffende weggever. Uiteraard gericht op conversie, zodat potentieel geïnteresseerde zeker hun gegevens achter zullen laten.
 

Waarvoor zet je leadgeneratie in?

  • Leadgeneratie voor het opbouwen of uitbreiden van een (e-mail)adressenbestand
  • Leadgeneratie voor de werving van social media ‘fans'
  • Leadgeneratie voor het genereren van kwalitatieve afspraken

De ene lead is meer waard dan de andere

Iemand die een demo aanvraagt is hoogstwaarschijnlijk eerder bereid de aankoop te doen dan iemand die een whitepaper download. Uiteraard houden wij daar rekening mee (bijvoorbeeld bij het bepalen van de kosten per klik op een advertentie in Google). Door ons te focussen op conversie, zorgen we ervoor dat een campagne altijd meer oplevert dan dat het kost.

De juiste content op het juiste moment

Moet je nu alleen maar gaan voor die bezoeker die bereid is een demo aan te vragen? Nee, absoluut niet. Je wilt datgene aanbieden waar je potentiële klant behoefte aan heeft. Dit is afhankelijk van hoe ‘ver’ iemand zich in de funnel bevindt. Maar hoe weet je dat dan? Het antwoord hier op is: alles valt te meten. Bij het uitdenken van een goede funnel komt de customer journey om de hoek kijken. Én dat is precies waar onze expertise ligt.

Hoe volg je leads op?

De leads stromen binnen. Én dan? Afhankelijk van de kwaliteit van de lead bepaal je of je ermee in contact treedt of niet. Na een weggever volgt vaak een e-mailmarketing reeks. Hierin deel je je expertise en eindig je met een call-to-action. Is er een goede “fit” met een lead maar heeft de lead momenteel nog geen interesse? Dan is het aan marketing de taak om deze lead “warm” te houden. Online Marketing Held ondersteunt je ook in het opvolgen van leads. Zo kunnen wij je helpen in het uitdenken van dit proces, we kunnen een effectieve e-mailmarketing campagne opzetten en d.m.v. remarketing zorgen we ervoor dat jouw leads “warm” blijven.

Vrijblijvende consult in Eindhoven?

Enthousiast geworden? Wij komen graag met je in contact om te ontdekken of we een goede ‘fit’ zijn. Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan. We bespreken dan hoe we leadgeneratie effectief in kunnen zetten voor jouw organisatie.

Contactformulier

Heb je een vraag over online marketing? Wil je graag vrijblijvend advies? Neem gerust contact op. Wij reageren binnen 24 uur.

Direct naar

Waarom OMH?

Eens sparren over de mogelijkheden voor jouw bedrijf?

Jean-Paul Klerks

Eens sparren over de mogelijkheden voor jouw bedrijf?

Neem contact op met Jean-Paul

Online Marketing Bureau

KvK 71840877

BTW NL228170722B01

© Jean-Paul Klerks Producties

KvK:   71840877

BTW: NL228170722B01

Website made by Online Marketing Held